2010-02-03

När man var liten

Hade jag varit typ 20 år yngre så hade jag verkligen älskat de här snöhögarna jag har ute. Då hade jag grävt ut grottor och gångar och sådant man gjorde när man var liten. Nu är snön bara jobbig, och det snör dessutom igen.

Plogbilen var här tidigare så jag har varit ute och skottat undan den nya halvmetersvallen också, nu är snöhögarna ännu större.

Men det var skönt med en lång varm dusch efteråt, man blir lite svettig av att skotta. Imorgon blir det träningsvärk.
Hungrig blir man också så jag fixar nog mat lite extra tidigt för att stilla hungern. Nu är vildsvinsbitarna slut så det blir mer makaroner till köttfärssåsen jag har.

2 kommentarer:

  1. När du var liten! :):):) ojoj så många minnen. Vårt första kärleksbarn.....mycket skulle kunna skrivas men inte, det är vårat.Kram/mamma o pappa

    SvaraRadera
  2. Kanske inte ska skriva så mycket om när jag var liten, finns säkert massa pinsamma saker. :)
    Hade jag bott ensam på landet så hade jag nog grävt åtminstone en grotta i snöhögarna. Nu med grannar så känns det dumt. :)
    kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.