2009-10-20

Småfix i trädgården

Idag vaknade jag med en dundrande huvudvärk för ovanlighetens skull, känns också som om halsen börjar bli dålig så det är kanske en ny förkylning som är på gång. Huvudvärken är något bättre efter ett par Alvedon, så det blir kanske ännu bättre ikväll.

Frukosten blev god, stekte upp lite av öronmusslingen jag fick av mina föräldrar och hade på vitt bröd. Riktigt mumsigt!

Jag var precis ute i trädgården en runda. Har på börjat att fylla på dammen med vatten så den inte riskerar att bottenfrysa om vi får en riktigt kall vinter. Satte även ut mitt fågelbord så småfåglarna kan få lite mat om det blir mycket snö någon gång.

Givetvis fotograferade jag det också. *le* Snart blir det dags att klippa ned vissna växter, men det får nog vänta en vecka eller två till.

3 kommentarer:

  1. Kul att det smakar bra:) testa och rosta brödet vi tycker att det är mycket godare. Kram /mammma

    SvaraRadera
  2. Tror ni gjorde det över grillen någon gång i Knallhult. Inget fel på det heller, men jag föredrar vitt bröd.
    kram

    SvaraRadera
  3. ja vitt bröd ska det vara men rostat...:):) ät som du vill bara du gottar dej/mamma

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.